Order yang simple

Asssalamualaikum  dan salam sejahtera..

Hai..salam ceria diucapkan buat semua dihujung minggu ni..mungkin ada yang tengah bersantai di rumah dan tidak kurang juga ada yang mengambil kesempatan berjalan dengan teman2 atau keluarga tersayang ke tempat-tempat tertentu..kalau aku duduk rumah ja la ni berehat..penat sebab beberapa hari yang lepas sangat sibuk dengan katering..apapun, sangat bersyukur dengan rezeki yang diberikan..alhamdulillah..so, maaf la ya sebab tidak ada siarkan entri baru dua hari yang lepas..nda larat sudah mau update blog..hanya sempat membalas komen dan jenguk blog teman-teman saja..

So, untuk hari ni mau siarkan order yang sangat simple dari Peladang yang minta sediakan menu breakfast mereka di opis iaitu Mee goreng, Kelupis dan minuman panas iaitu Nescafe..

MEE GORENG

KELUPIS INTI SAMBAL UDANG

NESCAFE
So, ni ja la antara yang di order tempohari..walaupun simple tapi kami senang dapat memyediakannya dan pelanggan berpuas hati dengan apa yang kami buat dan sediakan..

Kami juga mau ucapkan terima kasih banyak pada Peladang yang tidak pernah jemu menempah dengan kami..mungkin mereka sudah serasi dengan kami dan menyebabkan mereka sangbat setia menjadi pelanggan tetap kami..tqvm..

Pada teman-teman follower baru kami ucapkan terima kasih ya..sangat senang dan gembira dapat menambahkan kenalan ni dan kesudian anda semua menjenguk serta meninggalkan komen sangat kami hargai..sokongan anda semua tu amat beerti buat kami..insyaallah kami akan sentiasa memperbaiki segala kekurangan yang ada pada kami..sekali lagi..terima kasih ya..kita jumpa lain entri pula..bye..

8 comments:

  1. amboix2 Wana....rajinnya. Bagus tu dik, sikit xapa yang penting rezeki yang halal betul x...akak doakan semoga success selalu ye sayang....mmuahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya la kan kak betul tu..x kira la order tu sikit atau banyak semuanya pun rezeki yang harus disyukuri..alhamdulillah n tq kak..

      Delete
  2. salam bbwana.. simple2 pun memang sedap di makan hiih.. dah makin maju business.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam wani..

      syukur la bisnes dah makin maju..tq

      Delete
  3. sudah agak lama tak makan kelupis...teringat masa duk di miri,asyik makan benda ni jea,makan jea,buat tak pandai...he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh cheq da pun penah makan kelupis ni?sedap kan..kalau nak blajar buat meh la dtg sini..hihi..

      Delete
  4. singgah sini kak wana..moga d permudahkan rezeki amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai zila..

      thanx ya kerana rajin lawat blog SRC..makasih juga atas doanya..

      Delete