ORDER KEK & APAM YANG LEPAS

Assalamulaikum dan salam sejahtera semuanya..

Alhamdulillah sekali lagi kita bersua pada hari ni..minggu ni kurang sibuk berbanding minggu lepas sampai mau update blog pun ndak sempat..hanya perlu buat kuih-muih jualan macam biasa yang perlu di hantar ke restoran dan juga jual di tamu..

Baiklah, untuk hari ni aku mau siarkan beberapa order kek, apam polkadot dan apam ladybird & bumble bee..

Jom tengok gambar..

Kek coklat dengan topping coklat ni di order oleh cousin ( Fatin ) untuk anaknya Fatihah, ni adalah repeat order..memang banyak kali sudah cousin order kek ni kalau balik kampung sebab anaknya pengemar tegar kek coklat..
KEK COKLAT WITH CHOC.TOPPING


Kek marble coklat pandan dan Apam polkadot di tempah oleh Usu Piah ( makcik ). Untuk kek memang request di potong kecil..
KEK MARBLE COKLAT PANDAN

APAM POLKADOT
 Untuk filling apam polkadot adalah coklat, blueberi dan strawberi.

Untuk apam polkadot di bawah ni di tempah oleh ipar ( Masnani ) untuk anaknya Nadhrah yang sangat sukakan apam ni. Dia request mau kaler macam ni dan filling coklat.
APAM POLKADOT

Mix apam ( apam polkadot/ladybirrd & bumble bee ) di bawah ni di tempah oleh sepupu yang juga selalu order dengan aku ( Anim ). Dia tempah dalam 100pcs sebab mau bawa ke sekolah untuk parti perpisahan sebelum cuti sekolah yang lalu..Fiiling apam adalah roselle, blueberi, coklat dan strawberi.
MIX APAM ( POLKADOT/LADYBIRD & BUMBLE BEE )
So, pada yang berminat untuk menempah boleh email kami atau terus saja hubungi talian telefon kami di 012-8244251 ( bbwana ) untuk pertanyaan dan info lebih lanjut. Terima kasih.

Apapun, thanx pada semua yang telah menempah dengan kami..jangan serik dan kami akan buat sebaik mungkin buat semua pelanggan kami..tq.

14 comments:

  1. Lapar tgk smua gambar ni :(

    ReplyDelete
  2. rezeki betul...sy nak buat sebijik ponnnn...

    ReplyDelete
  3. hujan2 nie....tengok apam tu...teliuq pulak he heee.....

    ReplyDelete
  4. Makanan..sya mau....kek...sedap.....post sikit wana..nk kek yg wana buat la :)

    ReplyDelete
  5. Alhmdulillh rezeki..moga biz brtmbh mju lg..smunye akk kecur..

    ReplyDelete
  6. makin murah rezeki tu syukur ... sedap tengok part apam tu hihi

    ReplyDelete