SNOW CHEESE CAKE FOR MISS JUN

Assalamualaikum w.b.t..

Hello kawan-kawan dan pengunjung semuanya..selamat pagi dan alhamdulillah bersua kembali pada hari khamis yang sungguh tenang dan rileks ni..hehe, aku rileks la sebab tidak banyak yang perlu dibuat hari ni..minggu ni mungkin dapat la berehat lebih sikit tapi masuk minggu depan sampai la bulan disember ni, aktiviti aku sangat 'packed'..harap-harap dapat la aku bahagi masa dengan baik dan dapat menyiapkan semua tempahan dengan sebaik mungkin..maklumlah, bulan disember ni perkahwinan sepupu aku so, aku bertanggungjawab untuk membuat kuih-muih yang agak banyak dan kek kahwinnya..nervous pun ada..haha, aku pulak yang nervous kan..patut ka?huhu..

Okey la, hari ni aku mau tayang kek yang mama minta buat untuk diberikan pada 'cikgu terapi' dorang iaitu Miss Jun yang berasal dari Sarawak sempena ulangtahunnya..maksudnya mama dan bapa telah mengikuti program terapi 'elektrik' yang sangat baik untuk kesihatan..tapi terapi elektrik ni tidak la bahaya pun tapi harus ikut cara yang betul supaya tidak 'terkaran'..haha..

Mama minta kek yang berasaskan cheese untuk diberikan pada cikgu terapinya tu..memandangkan Miss Jun masih muda..so, aku pikir bagus bagi Snow cheese cake..kek yang masih dan tengah hot sekarang ni..aku buat dalam 1/2kg..jom la layan gambar..

SNOW CHEESE CAKE
 SNOW CHEESE CAKE
TOPPING & LAYER: CREAM CHEESE
HIASAN: CHEDDAR CHEESE, BUNGA GUM PASTE
BERAT: 1/2 KG
HARGA: RM 30


Inilah kek yang diberikan oleh mama & bapa kepada Miss Jun..'happy belated birthday Miss Jun' dan semoga panjang umur..feedback yang diberikan oleh Miss Jun, dia sangat sukakan kek ni dan terharu dengan pemberian kek ni..syukur la..


Pada yang berminat untuk menempah kek ni atau sebarang produk Sweet red cherry, sila email atau terus saja talian telefon kami yang tertera ni, 012-8244251 ( bbwana )..tq.

Thanx pada semua teman-teman yang rajin jenguk sini dan tinggalkan komen manis..tq juga pada semua pengunjung semua dan tidak lupa pada 'silent reader'..teruskan sokongan anda terhadap kami..jumpa lagi..dadaa..-wasalam-

12 comments:

  1. Assalamualiakum..wana..anta kt akk sepiring...=)

    ReplyDelete
  2. Cizy lover will love dis cake..
    yummm..nyum..

    ReplyDelete
  3. suka Miss Jun terima kek ni...sedapnya

    ReplyDelete
  4. Wa..wana sedapnya..sya suka snow kek ni.... ^_^

    ReplyDelete
  5. Uhhh..sini pun ada cheese leleh lelehh..x tahannnzzzz....leleh gak air liur akak camni... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..leleh ke tengok kak?apapun, rasa kek ni memang super yummyyy........

      Delete
  6. sedapnya.....kalau dekat boleh tempah nie.....

    ReplyDelete