Booth jualan Sweet red cherry di Festival Antarabangsa GATA Sipitang

 Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Bersua lagi di entri yang ke-3 untuk hari ni..hihi, ni memang budget tengah rajin post entri..lagipun line internet tengah laju sekarang ni buat aku semangat mengupdate.. heheh..

Okeylah, seperti yang telah aku janjikan tempohari..aku akan masukkan entri tentang aktiviti jualan selama 3 hari yang kami join sempena festival GATA akhir bulan lepas..buat kesekian kalinya Sweet red cherry berkolaborasi dengan House of Choco bites..alhamdulillah sangat, sambutan dari pelanggan sangat mengalakkan..syukur pada Allah..

SWEET RED CHERRY

Terima kasih buat semua pelanggan yang telah datang ke booth jualan kami..ada beberapa jenis kek yang aku jual dalam bentuk pek budget dan harga mampu milik..antaranya adalah Cheese cake leleh ( coklat/ vanila ), Red velvet cake, Kek coklat moist, Graham cheese cake, Layer cheese, Blueberi cheese tat,  Pavlova dan Cupcakes ( pisang/ strawberi/coklat). Ada juga pelbagai kerepek ubi yang kami jual..sebanyak 12 jenis kerepek ubi..banyak pilihan..


Booth kami agak meriah sebab anak-anak buah semua pun ikut turun padang..supaya dorang belajar dunia bisnes ni dan tengok betapa susahnya mencari duit..hendak seribu daya kan..kalau mau melentur buluh biarlah dari rebungnya..


Ni dia pelanggan pertama yang beli mix fruit satay ( strawberi & anggur )..paling menarik di celup dengan coklat menggunakan coklat fountain ( air terjun coklat) besttt!!! Thanx banyak....^_^

HOUSE OF CHOCO BITES
Ni pula homemade coklat jenama HCB..pelbagai bentuk coklat yang comel..harga pun murah tau..antaranya adalah Loli Choc, Pre Line Choco, Bouquet of Choco Roses..untuk lebih banyak entri tentang homemade coklat ni sila klik SINI

D'TISYA COLLECTION
Ni pula booth jualan sepupu yang menjual barangan FROZEN..haa, sapa yang gila frozen tu di sini la tempatnya boleh membeli-belah..hikhik..anak-anak la sebenarnya yang excited mau membeli kan..macam-macam barang frozen yang dijual antaranya baju, tudung, crown, jam dan banyak lagi la..

 Alhamdulillah aktiviti jualan yang berlangsung selama 3 hari 3 malam tu memang sangat-sangat mendapat sambutan yang memberangsangkan..memang banyak sangat pengunjung dan pembeli..alhamdulillah syukur..

Terima kasih daun keladi, 
lain kali bila kami berjual,
datang la lagi..heheh..

Okeylah, sampai sini entri aku pada petang ni..sampai jumpa lagi di lain masa pula..daaa..

Jika ada sebarang pertanyaan mengenai kek, homemade coklat atau barangan frozen, sila hubungi talian ni ya, 012-8244251 ( bbwana ). Call/sms/whatsApp. Tq

13 comments:

  1. Assalam wana...wah tahniah ada booth jualan...semoga terus sukses..dan dimurahkan rezeki amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam kak lina..alhamdulillah terima kasih banyak ya kak..amin

      Delete
  2. Sukanya akak tengok Wana..... Ada booth jualan sendiri lagi. Semoga terus berjaya dalam bisness ya....

    ReplyDelete
  3. Alhamdililah rezeki.. moga bisnes terus maju :)

    ReplyDelete
  4. suka tengok wana berniaga. semoga terus sukses & bisnes makin berkembang :)

    ReplyDelete
  5. wahh bestnya ada booth jualan mcmni..semoga berjaya yer :)

    ReplyDelete
  6. assalam wana. Mel suka sangat kalau dapat join buka booth begini. Tengok macam2 ragam orang. Bawa keluarga atau pasangan. Tpai tak pernah punya kesempatan ha. Tunggu lah dapat pindah semenanjung, akan diusahakan join. InsyaAllah. Nanti boleh dapat tips2 niaga dari wana..hihii

    ReplyDelete
  7. Nak cheese coklat....ada...hehe....Diana tag Wana tau...hehe...

    http://mardiahdiana.blogspot.com/2014/09/giveaway-by-zyrazhr_19.html

    ReplyDelete