Hadiah menang GA ANAMIZU

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Alhamdulillah.. Rezeki menang GA lagi..rasa seronok bila diumumkan sebagai salah sorang pemenang 1st Giveaway Anamizu..

Dan inilah kiriman ke-2 yang aku ceritakan sebelum ni..


Sampulnya pun comel..eii, sukalah!!!! 

Dan ini pula hadiahnya..

Aku menang bookmark yang sangat comel..yeayyy!! Terima kasih banyak pada Anamizu dan yang sponsor hadiah ni iaitu, Nurul Yui..semoga murah rezeki kalian..amin.

Bookmark tu pasti berguna buat aku..^_^


Pada yang suka dan minat dengan bookmark macam ni, korang boleh tempah dengan Nurul Yui Collection.Sila la hubungi talian yang tertera di sampul tu..

Okey, bye..

Sekian


19 comments:

  1. comelnyaaaa.. tahniah ye akak ! ^_^

    ReplyDelete
  2. wahhhh alhamdulillah dah slmt sampai bookmark sponsored by Yui ! comelnye bookmark Yui buat! gerammmm tengok hehehe.. TQ kak wana sudi join GA ana aritu.. and TQ jugak Yui sudi sponsor hadiah :)

    ReplyDelete
  3. comelnyee hadiah..jelly pulak rasanye..hihi

    btw, salam ukhuwah sis :) #394

    ReplyDelete
  4. waaah cantik lah kak! Tahniah.. rezeki tu...
    Kite menang jugak.. dapat topap.. hihihi

    ReplyDelete
  5. Congrats, Wana. Comelnya bookmark tuh!

    ReplyDelete
  6. Tahniah Kak Wana ...alhamdulillah rezeki :)

    ReplyDelete
  7. Cantik :)
    Seronok nak baca buku pasni ada bookmark yg comey cmtu. Hehe

    ReplyDelete
  8. wah, comel sangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D tahniah kak. hehehe

    ReplyDelete