Terima kasih Mama3Farhanah

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Aku terima penghargaan lagi dari sahabat blogger iaitu Mama3farhanah sebab aku tersenarai dalam Pengebom bulan november di blog beliau..terima kasih banyak mama..


Comel kan penghargaan gambar 'bee' ni..aku suka juga dengan 'bee' ni..tapi jangan kena sengat sudah la..haru jadinya..hihi


Ni lah antara geng yang juga turut tersenarai..tahniah korang!!

Sekian.

14 comments:

  1. Cantik bee tu. Siapa yang kasi tu???
    Hehehe..sama-sama Wana.

    ReplyDelete
  2. kak Wana!! i'm back!! :DD

    wah, tahniah... heheh.. saya pun dapat gak ^^

    ReplyDelete
  3. wahhh tahniah kak wana tersenarai pengebom terbanyak november hehe

    ReplyDelete
  4. cikfafa pun dapat jugak. tahniah la kepada kita semua. hehe

    ReplyDelete
  5. akak cakap tahniah tu dekat kite kan? hihi name kite bawah akak tuu. wiwiwiwi~ Tahniah jugak untuk akak.. kite baru buat entry..

    ReplyDelete
  6. Tahniah Kak Wana :) Hehehehe...cantikkan? Suka tengok bees tu :)

    ReplyDelete
  7. yeayy..sis JM juga masuk dalam list :-)

    ReplyDelete
  8. tahniah kak Wana. saya pun ada. last sekali. hehehe

    ReplyDelete