Hoyeahh!! Hadiah dah sampai..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Baru ja menerima bungkusan poslaju tengahari tadi..bila pegang..ahahh!! Aku dah dapat agak apa isinya..yeah!! Hadiah menang GA Nursaila Norman dah pun selamat sampai..terima kasih banyak ya awak..semoga tambah murah rezeki awak..amin.


Alhamdulillah.. aku terpilih jadi salah sorang pemenang..dan hadiahnya adalah Shawl..kalernya aku suka..cantekkk!!!


Shawl ni pasti berguna buat aku nanti.. :)

Sekian, wasalam.



33 comments:

  1. bestnya dpt hadiah..shawl halfmoon eh?

    ReplyDelete
  2. tahniah ya..http://madey09.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Tahniah wana. Cantik color shawl tu.

    ReplyDelete
  4. Tahniah! kak pun suka dapat hadiah... tak kiralah hadiah apa, yang penting ada orang sudi bagi!

    ReplyDelete
  5. Tahniah dik....cantik shawl tu...tak sabar nak. Tengok dik wana mengayakan shawl tu...

    ReplyDelete
  6. cantik sangat wana, apapun tahniah! :)

    ReplyDelete
  7. Cantik..warna sesuai nk pkai dgn bju kaler apa pon..

    Tahbiah dear

    ReplyDelete
  8. Tahniah wana :) heppi nya ye hehe

    ReplyDelete
  9. Tahniah..selalu tu menang ga..rezeki

    ReplyDelete
  10. tahniah ye. Jom singgah blog sy :)
    http://chenta-shima.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. tahniah kak wana! lawa shawl tu. ^^

    ReplyDelete
  12. bestnya selalu menang hadiah...tahniah dear..

    ReplyDelete
  13. Wahhh bestnye. Rezeki akak :)
    Tahniah kak..

    ReplyDelete
  14. tahniah ! ... rezeki menang GA .

    ReplyDelete
  15. waaaaa...bestnye...tahniah wana....sy pon suka kaler tuhh..chantekk...hihihihi

    ReplyDelete
  16. Congrats, Wana. Bestnya dapat hadiah :)

    ReplyDelete
  17. tahniah kak wana! cantiknye kaler shawl tu kak :)

    ReplyDelete
  18. wah, lawa sangat shawl tu! kaler yang saya cari selama ni! hahaha. kak Wana dah lawa, kalau pakai shawl tu, mesti encik tunang lebih tergoda nanti :P ops~

    ReplyDelete
  19. Macam pernah tengok ada blogger lain pun dapat hadiah sama.
    Banyak ke hadiahnya..
    Jelles gitew xD

    ReplyDelete
  20. uish hadiah menarik.. tahniah tahniah !! nanti boleh share gambar posing dengan tudung..

    ReplyDelete