Layan Bubur untuk hari ni..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sepanjang hari tadi perut aku sangat tak selesa..asyik memulas..kejap-kejap mau ke tandas..nda tau la kenapa samada silap makan ka atau apa..so, selera makan pun hilang..rasa lapar pun tiada langsung..badan pun rasa lemah dan tidak bertenaga..aku hanya makan sedikit cekodok pisang dan nestum untuk mengisi perut yang kosong..



Malam ni aku buat 'plain porridge'..betul-betul bubur kosong tanpa sekarang tambahan garam..supaya lebih berasa bubur tu aku tabur bilis goreng, potongan lobak masin dan sedikit kicap soya cair..alhamdulillah habis juga dua mangkuk bubur aku makan..hehe..


Tadi sudah telan ubat..dan sekarang ni tengah berehat..

Okey la ya, sampai sini saja entri aku..sampai jumpa lagi..maaf sebab belum sempat blogwalking..

Selamat malam, sekian.

29 comments:

  1. Smg segera sembuh wana. Sekali sekala layan bubur pun sedap..

    ReplyDelete
  2. plain porridge pun nampak sedap tuu. hehe. get well soon kak wana! ^^

    ReplyDelete
  3. Selamat beristirehat wana.. semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  4. nampak sedap bubur tu,,,banyak-banyakkan berehat..semoga sakit tu cepat reda.. :)

    ReplyDelete
  5. Dulu kecil2 inilah teman saat demam. Memang kosong. Makan dengan ikan bilis tumbuk. Itu je yang selera. Semoga cepat sihat wana!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosong pun sedap kan Mel..makan tambah ikan bilis jadi sedap..apapun, tq Mel..:)

      Delete
  6. Get well soon, Wana. Get enough rest. Harap tak melarat sakitnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx banyak Kak Farah..wana pun harap macam tu juga..:)

      Delete
  7. Semoga cepat sembuh wana..jangan lupa berehat dan makan ubat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx mama..terharu dapat teman yang ambik berat..:)

      Delete
  8. berselera tu sampai menambah ...semoga cepat sembuh .

    ReplyDelete
  9. bila tak sihat,memang bbur je yang boleh terima tekak

    ReplyDelete
  10. Assalam wana dah sihat ke tu?
    Semoga cepat sembuh ya...minum 100 plus/air kelapa untuk gantikan mineral yg hilang dari badan tu..

    Psstt bubur tu org yg sihat pun terliur ni hihi

    ReplyDelete
  11. sedapnya bubur tu..dah ok ke sakit kak wana?

    ReplyDelete
  12. tersalah makan kot tu. hehe. dah okay ke?

    ReplyDelete
  13. semoga cepat sembuh and take care ye :)

    ReplyDelete
  14. ada salah makan ke kak wana? bubur sedap mkn panas2 hehe

    ReplyDelete
  15. Saya suka bubur so nampak sedaplah kan hehe. Btw get well soon. Jom ke blog saya.
    http://chenta-shima.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ala, siannya akak. perut memulas pula. saya pun ada certain days rasa sakit perut... T__T tapi malas pula nak makan. sebab kalau makan, rasa sakit perut lagi.

    ReplyDelete