Tak sihat..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Masuk hari ni dah 3 hari aku demam selsema..asyik bersin, berhingus, badan kejap panas kejap sejuk..makan tak selera..so, nak buat apa pun aku tiada mood..baking apatah lagi..

credit:google
Aku hanya telan panadol solable ja..nak pegi klinik aku malas..huhu..

Aku sempat jenguk blog kawan-kawan melalui handphone ja..so, ada yang sempat aku baca dan komen..pada yang belum aku bw tu harap sabar ya..insyaallah kalau larat aku akan bw kawan-kawan yang lain.

Ada hikmah juga aku demam ni, boleh berehat sebab sepanjang minggu lepas aku sangat sibuk..mungkin ini saatya aku berehat kan..alhamdulillah..sakit tu penghapus dosa kecil kan :)

P/s: terima kasih pada kawan-kawan yang doakan kesihatan aku..labiu all!!!

Sekian.

60 comments:

  1. Salam singgah petang dik wana...semoga dik wana cepat sembuh ya dan jangan lupa mkn ubat...sama dengan akak malas nak ke klinik klu sakit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makasih banyak ya Kak Diana..nanti makan ubat :)

      Delete
  2. semoga cepat sebuh wana.. sama laa kurang sihat juga nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih eyda..moga cepat sembuh juga ya

      Delete
  3. get well soon Wana, musim demam selsema sekarang, perubahan cuaca agaknya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah kan kak..satu rumah skang ni dah demam..musim agaknya kan..

      Delete
  4. Semoga cepat sembuh wana...minum air banyak2 tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Kak Lina..tulah wana sejak demam ni dah kurang minum air

      Delete
  5. Kak Wana...kalau tak sembuh jugak..pergi klinik ye:) jgn malas2 Cik Mimie babab nanti :) takut melarat sakit lain pulak! ingt tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak takut la kalau ucu Mimie babab..huhu..ok2 x malas..hihi peace ^_^

      Delete
  6. Sian wana. Hopefully cepat sembuh.
    Saya pulak selsema n sakit tekak.
    Alhamdulillah x demam. Kalau tak, tak dapatlah nak pi kerja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx dr shikin..yang x tahan tu selsema..sebab hidung tersumbat..susah nak nafas

      Delete
    2. Hidung saya alhamdulillah x sumbat.
      Tapi, taktahan batuk sampai sakit dada n kepala.

      Delete
  7. Semoga cepat sembuh ya.... Wana.

    ReplyDelete
  8. Minum ayaq masak bnyk2. Get well soon! ^^

    ReplyDelete
  9. banyakkan berehat. get well soon ya

    ReplyDelete
  10. lebih kurang samalah kita, cuma kita batuk yang gatal tekak tu rasa nak garu2 di dalam
    iamnewmember#433

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tekak gatal pun x selesa jugs kan.btw, tq

      Delete
  11. moga cpt sembuh ye wana..akak 1 family ni pun demam selsema batuk gak..siap 1 pakej ^__^

    ReplyDelete
  12. Hubby kakak pun semalam MC tapi hari ini dah kerja dah
    Harap Wana dah sihatlah ye.
    Batuk-selsema memang kalau dah menyerang lambat sikit nak sembuh.

    ReplyDelete
  13. Terima kasih sudi ke teratak bunda dan follow bunda...tak sehat lagi ke?

    ReplyDelete
  14. Moga cepat sembuh..
    ai pulak sejak semalam suara hilang.. tapi belum batuk dan selesema.. eemm..

    ReplyDelete
  15. semoga wana cepat sembuh ya, mudahan lepas ni lebih aktif semula..

    ReplyDelete
  16. Salam..Kak atie doakn Bbwana cpt sembuh yer.Amin
    Klu demam tu melarat..jgn lupa g hospital...

    ReplyDelete
  17. adus Kak Wana.. jangan malas2 jum doc sih.. tapi kalo seseme CT pun amek soluble aje.. sedap hihi.. rehat bebaik naa kakak.

    ReplyDelete
  18. semoga cepat sembuh wana . mungkin sbb terlalu sibuk membaking , jadi badan tu tak dpt berehat secukupnya ... bila demam , barulah tuan punya badan nak berehat kan ... tu lah hikmahnya .

    ReplyDelete
  19. ala, kak Wana kita x sihat ke? :\ semoga cepat sembuh ye. jaga diri elok2. jangan bebankan diri sangat..

    ReplyDelete
  20. Semoga cepat sembuh. Ya betul, sakit ITU penghapus dosa2 kecil. Cepat sihat OK.

    ReplyDelete
  21. smoga cpt sembuh kak wana
    agaknye skrg ni mmg musim xsihat kott
    perubahan cuaca..
    anak ayu pon demam..
    dgn ayu ng asben skli dah start sakit tekak

    ReplyDelete
  22. semoga cepat sembuh kak wana... :)

    ReplyDelete
  23. siannye wana...jaga diri bebaik tauu....

    ReplyDelete
  24. amboi sempat lagi berehat tu jenguk2 blog ya.kepala tak berat ke kak? hehehe..
    semoga dipermdahkan segala urusan..
    itulah hikmahnya dapat berehat slps bbrapa hari tak rest kan kan? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..dapat la merehatkan diri dari aktiviti baking sekejap ^_^

      Delete
  25. Get well soon dear..mkn ubat tau..

    ReplyDelete
  26. kak wana dah oke lom nie.. sian akak..

    ReplyDelete
  27. lol. da baik dmam lom? smoga cpt sembuh ye kak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Dah beransur sembuh dah..tq Nadya :)

      Delete
    2. Doakan Wana dikurniakan kesembuhan yg sempurna.

      Delete
  28. Kak Wana, moga cepat sembuh... Memang tak selesa kalau selsema ni.. Macam mana hari ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau selsema hidung tesumbat..susah nak nafas..hari ni dah makin ok ..dah boleh makan ais..hehe..btw, tq ros :)

      Delete
    2. Aippp! Baru baik sakit dah usik ais....

      Delete
  29. Wana dah sembuh? Sorry lambat dtg lawat Wana. Jaga diri baik2 ye.

    ReplyDelete
  30. semoga cepat sembuh wana.
    akak pun kalau jumpa doktor, semata-mata nak MC ja ;-)

    ReplyDelete
  31. akak dah sihat tak ni?

    semoga makin sihat ^^

    ReplyDelete