Tempahan Kek Nestum & Kek Coklat Cheese Leleh

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Alhamdulillah hari ni dah ok sikit banding kemarin cuma masih tak lalu nak makan..mama masak sedap-sedap tapi aku cuma pandang ja..tak ada selera nak makan..semalam pun susah nak tidur..hidung tersumbat..sekarang ni dah serumah demam!

Terima kasih pada semua teman yang doakan kesembuhan aku..aku happy sangat punya teman yang ambik berat macam kalian..terharu sangat-sangat..sob..sob..

Okey lah, hari ni ni aku mau kongsikan entri tempahan pada minggu lepas..alhamdulillah.. Rezeki..menerima tempahan Kek nestum dan Kek coklat cheese leleh..

Kek Nestum di tempah oleh teman ku..tengah mengidam nak makan..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

KEK SPAN VANILA + SAPUAN BUTTERCREAM
HIASAN: NESTUM
BERAT: 1/2 KG
HARGA: RM16

ttp://dapurjirankuberasap.blogspot.com

Kek ni sedap dan lembut..tambahan dengan sapuan buttercream dan taburan nestum di atas..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

Ini pula di tempah oleh kakak sepupu tersayang, Kak Adi..penggemar cheese cake leleh..Tq sis!!

KEK COKLAT CHEESE LELEH
BERAT: 1/2 KG
HARGA: RM30


Okeylah, sampai sini saja entri aku pada hari ni..jumpa lagi..

ORDER?? HUBUNGI 012-8244251 (BBWANA) WHATSAPP




P/s: salam takziah diucapkan buat pemergian 2 tokoh negara..al-fatihah
Kemarin juga terima berita yang kakak sepupu ditimpa musibah..semoga beliau dan keluarga terus tabah dan sabar menghadapi ujian dariNya. Pasti ada hikmah disebaliknya..


34 comments:

  1. Meleleh-leleh air liur tgk kek kak wana ni :)

    ReplyDelete
  2. Coklat cheese leleh yg sedap tu Wana.

    ReplyDelete
  3. kek Nestum tu nmpk sedap. Tak pernah rasa lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq..nanti try la..order ngan wana..hihi *_^

      Delete
  4. Sedapnyaaa kak Wana.....gebu-gebu keknya...hehe

    ReplyDelete
  5. murah nyer harga kek kt sana... yg meleleh2 tu bt terliur2

    ReplyDelete
  6. Taburan nestum yg banyak atas cake nampak sgt sedap. Nyum..nyum..nyum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yang buat tambah sedap tu kan sue ^_^

      Delete
  7. salam wana ..semoga cepat sembuh ya.. maklumlah kat sini pun musim demam n batuk2..... jugak.... kek nestum tu jarang lagi dengar ..tapi kalo letak nestum kat dalam tu agak2nya rasa cam mana ya..

    ReplyDelete
  8. Bila tgk Coklat cheese cake leleh tu trs craving, jahat tau.....;-(

    ReplyDelete
  9. Salam singgah petang dik wana...wahh...sedapnya kek tu dik wana terliur akak tengok...akak harap semoga dik wana dan keluarga cepat sembuh ya....

    ReplyDelete
  10. kalau hidung tersumbat tu xtahan...cheq da kalau demam teruk terus pi cucuk di klinik

    ReplyDelete
  11. xpenah lg rasa kek nestum tuu...mesti sedap kann...heheheh

    ReplyDelete
  12. aduh.....tak boleh tahan tengok la.. hahaha.. lama tak makan kek keju.. T_T

    ReplyDelete
  13. Sedapnyaaa....terliur akak ni ha....

    ReplyDelete
  14. semuanya nampak sedap... adoii terliur... :)

    ReplyDelete
  15. wuuuuuuuuuuu terliuq kite ngok kek cheese ni T-T

    ReplyDelete
  16. sedap nya lahai kek coklat cheese leleh tuu.sampai leleh ni ha haha

    ReplyDelete
  17. Murahnya kek nestum tu kak Wana.... Sedapppp

    ReplyDelete
  18. Alahaiii....kek.
    Kalau Wana sebelah rumah saya taktaulah cemana saya asik menempah je kerjenya.

    ReplyDelete
  19. Tak pernah makan kek nestum. Mesti sedap kan...

    ReplyDelete
  20. belum pernah try lagi kek nestum. mesti sedap kannnn

    ReplyDelete
  21. Mcm sedap je nestum kek tu..xpenah dgr lg tp cam minat nak try..meleleh juga hihi

    ReplyDelete
  22. Good morning Kak Wana... pepagi ni asyik tengok kek Kak Wana ja...

    Adeh ~ terliur...

    ReplyDelete
  23. donat big epel yang ada nestume tu pun da sedap apaaaa lagi kek adus..
    seksa jiwaku..

    ReplyDelete