APAM DOT COM

Hai..assalamualaikum n salam sejahtera..


Nampaknya petang ni hujan la..so, bagi yang membuat aktiviti di luar tu dinasihatkan..bawa la payung kan..kang sakit diri sendiri juga yang susah kan..aku pula memang duduk rumah ja..lebih senang berehat di rumah sambil tguk tv..banyak juga rancangan yang best main di tv sekarang ni..

Okey la, baru-baru ni aku ada buat satu lagi jenis apam..iaitu apam dot com ataupun lebih dikenali sebagai apam polkadot..apam ni pun agak popular juga sekarang ni kan..resepi apam ni aku dapat dari sorang blogger resepi iaitu 'dari dapur CT'..apam ni berbeza sedikit kerana apam ni ada inti jem di dalamnya..so, thanx kerana telah berkongsi resepi apam yang senang ni.


APAM DOT COM @ APAM POLKADOT
Pernah juga sebelum ni aku buat apam dot com @ apam polkadot ni tapi tidak ada inti manakala apam yang aku siarkan ni aku taruh jem blueberi di dalamnya..so, rasa apam ni masam manis la..sedap..

Comel kan apam ni..aku buat saiz small ja..



JIKA MAHU ORDER, EMAIL JA ATAU TELEFON KAMI. ALAMAT EMAIL DAN NO.TELEFON ADA TERTERA DI ATAS..TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment