MOIST CHOCOLATE CUPCAKES

Hello...salam sejahtera buat semua..


Sebenarnya masi banyak lagi gambar kuih yang masi terperap belum sempat untuk disiarkan lagi disebabkan oleh masa aku yang semakin terhad sekarang..tapi, aku akan usahakan juga siarkan gambar2 kuih muih yang terperap tu secepat mungkin..

Untuk entri kali ni pulak adalah moist chocolate cupcakes..cc yang aku buat untuk kali ni berbeza dengan cupcakes coklat moist yang aku selalu buat tu..kali ni aku sengaja buat pakai resepi lain dengan bahan yang sedikit berbeza...namun, rasanya dan hasilnya tetap sedap dan comel ja..hehe..
MOIST CHOCOLATE CUPCAKES

Aku buat versi small size..


Ni pulak moist choc.cc yang aku hias dengan choc.fudge buttercream..coz teringin betul makan dengan buttercream ni..buat pun cuma satu..untuk aku makan ja..hahaha..jangan marah..dan sememangnya rasanya sedap sangat..kaya dengan rasa coklat..em, nyum-nyum..

Comel kan cupcakes ni..



UNTUK PERTANYAAN DAN TEMPAHAN, HUBUNGI KAMI MENERUSI EMAIL ATAU TALIAN TELEFON KAMI YANG TERTERA..TERIMA KASIH.


No comments:

Post a Comment