MUFIN KELAPA DENGAN BUTTERCREAM

Hai, semuanya...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Sekarang ni baru aku berpeluang untuk mengupdate blog kesayanganku ini..apa tidaknya, dari tadi pagi aku sibuk menyiapkan kek, mufin, cupcakes, apam dan bingka..semua yang aku  buat ni adalah tempahan dan seperti biasa untuk jual di tamu dan restoran..so, entri aku pada petang ni adalah Mufin kelapa..mufin ni memang sedap la ada rasa lemak kelapa tu..kelapa kering aku warnakan dengan 3 pewarna iaitu merah, kuning dan hijau..aku bubuh kelapa yang bewarna ni dalam adunan mufin..actually, dalam resepi tidak suruh warna tapi aku saja suka-suka bagi pewarna supaya nampak meriah sikit isi dalam mufin..hehe..
MUFIN KELAPA DENGAN BUTTERCREAM
HARGA RM 1.50 EACH ( MEDIUM SIZE )

Mufin ni aku paipkan dengan buttercream kemudian aku taburkan dengan kelapa kering yang telah diwarnakan..nampak menarik kan..

Ni la rupa mufin kelapa cream..ni buat versi  kecil ( small )


Harga mufin tanpa cream adalah rm 0.80 sebiji ( medium ), rm 0.50 ( small )..harga boleh dirundingkan..







 

Ada juga mufin yang aku taburkan dengan coklat rice dan juga sprinkle beads..


Yang ni sedia untuk dijual..
Kalau ada yang teringin untuk mencuba mufin dengan buttercream ni, jangan la malu untuk menempah dengan kami yek..sila email atau telefon kami di nombor yang tertera di atas ni. Terima kasih..

No comments:

Post a Comment