KEK COKLAT MUDAH

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..


Kebosanan melanda..tidak tau mau buat apa sekarang ni..selalunya kalau time-time begini aku layan sinetron di astro ria..apalagi kalau bukan tguk Nada cinta..tapi, lepas ja abis sinetron tu aku tidak berapa minat pula tguk cerita yang ganti Nada cinta tu..so, sekarang ni tangan aku ringan ja mau update blog..rancangan aku mau tidur tu aku tunda la dulu..lagipun, tidur time begini macam awal betul pula tu kan walaupun sebenarnya mata ni mengantuk..hehe..

KEK COKLAT MUDAH





Entri yang aku siarkan ni adalah kek coklat mudah..memang kek ni mudah dibuat macam namanya juga..sebenarnya kek ni perlu ada topping coklat di atasnya tapi kali ni aku tidak buat topping sebab kek ni memang sedap dimakan walaupun tanpa topping..lembut dan teksturnya sedikit lembab..memang sedap sangat..



Tapi kalau dapat makan dengan topping coklat lagi la umph..kek kejap ja abis licin..hihi..



Berminat dengan produk kuih-muih kami? Jangan malu dan segan, sila la email atau telefon no kami yang tertera di atas ini untuk pertanyaan mahupun tempahan. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment