PANDAN & VANILLA CUPCAKES

Assalamualaikum w.b.t..

Hello semua..buat apa tu..ada yang tengah makan malam ka?aku sendiri belum lagi ambik dinner..masi kenyang lagi tadi gara-gara ambik 'hi-tea' petang tadi..hehe..hem, lagipun risau dengan berat badan sendiri yang makin berisi ni bagi aku la..padahal, kalau ikutkan berat aku yang sekarang ni normal ja tapi mungkin aku suda terbiasa dengan berat badan aku yang sebelum ni..dalam kategori kurang berat badan ataupun kurus betul..hihi..tapi, orang-orang yang dekat dengan aku cakap berat aku sekarang ni sesuai la dengan aku daripada dolu-dolu tu..kesian macam orang tidak cukup makan walhal aku orang yang kuat makan..hahaha..

Okeylah..sori panjang pula aku melalut ni..so, entri malam ni adalah Pandan & vanila cupcakes..cupcakes ni ada 2 flavour la maksudnya iaitu ada rasa pandan dan juga vanila yang di'marble'kan..kemudian aku tabur dengan coklat cip sebagai hiasan di atasnya..moist dan sedap cupcakes ni..

PANDAN & VANILLA CUPCAKES


Inilah rupa cupcakesnya..
Buat small size ja..
















JIKA ADA PERTANYAAN @ ORDER, SILA EMAIL DAN TELEFON KAMI YANG TERTERA DI ATAS. TQSM..

No comments:

Post a Comment