KEK LAPIS PANDAN BISKUT MARIE

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA...


Haduii..penat betul rasanya setelah seharian sibuk betul aku membuat pelbagai jenis kuih-muih untuk jualan dan juga tempahan harian..lepas ja bangun pagi kemudian breakfast..barula aku start buat kuih hingga la selesai buat semua..selalunya sampai petang la buat kuih ni..apapun, aku sangat enjoy dengan apa yang aku buat sekarang ni walaupun penat..tapi ini memang minat aku.


KEK LAPIS PANDAN BISKUT MARIE

Okey la, entri untuk malam ni ialah kek lapis pandan biskut marie. Kek ni cara masaknya adalah dikukus..setiap lapisan disusun dengan biskut marie berperisa kopi.So, rasa kek ni memang sedap sebab ada rasa pandan dan juga kopi..Walaupun kek ni dikukus tapi aroma kopi tu memang keluar ketika masak kek ni..nyaman wo..hehe..


PERTANYAAN ATAU ORDER BOLEH BUAT MELALUI EMAIL ATAU TELEFON KAMI DI NOMBOR YANG TERTERA DI ATAS. TERIMA KASIH.



No comments:

Post a Comment