APAM DOT COM

ASSALAMUALAIKUM N SELAMAT SEJAHTERA..


Pagi tadi aku sangat sibuk menyiapkan pelbagai jenis kuih jualan untuk hantar di restoran, tamu dan juga tempahan..memang sangat sibuk la tadi. Bila suda siap semuanya baru aku berehat..sebab selagi belum siap kuih-muih tu, tidak senang berehat aku dibuatnya kerana memikirkan kuih yang belum siap tu..

Baiklah, sekali lagi aku masukkan mengenai apam dot com @ apam polkadot ni..aku buat apam ni kerana tempahan dari kantin sfi..
APAM DOT COM


Kali ni aku buat color pink dan kuning pulak dan intinya juga adalah blueberi jem..memang sedap..buat versi yang kecil ja.comel dan sekali telan..hihi..tidak membazir kan..



Kalau ada yang teringin untuk mengorder tu, anda boleh email atau telefon ja kami seperti yang tertera di atas. Tq

No comments:

Post a Comment