PUDING STRAWBERI

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA..

Baru-baru ni kami sekali lagi  menerima tempahan katering dari Pejabat Peladang..dorang ni regular customer..memang la dorang ni tiap-tiap bulan akan menempah dengan kami..ada ja la acara yang dorang ni buat..selalunya adalah untuk mesyuarat dan bacaan yassin..senangnya beurusan dengan dorang ni kerana tidak la cerewet..so,bgus la..Menu yang diminta pun ringkas ja iaitu nasi goreng seafood, sambal terung, ikan masak sweet & sour, kuih pau, popia dan puding..tapi, aku bukan la mau tayang semua jenis makanan yang aku sebutkan ni..hanya mau tayang gambar puding ja sebab yang lain tu aku tidak sempat ambik gambar..bz betul time tu..hihi..jangan marah.


PUDING STRAWBERI
Puding yang aku buat ni adalah puding strawberi..em, sedap betul puding ni apalagi kalau sejukkan dalam peti sejuk baru makan..fuh, lagi sedap gitu kan..rasa sejuk-sejuk ja di tekak..puding ni aku gunakan strawberi emulco untuk dapatkan flavour strawberi tu..



JIKA INGIN MENEMPAH SEBARANG PRODUK KUIH-MUIH KAMI, TERUS SAJA EMAIL ATAU TELEFON TALIAN KAMI SEPERTI YANG TERTERA DI ATAS. TERIMA KASIH.



No comments:

Post a Comment