LAGI, APAM ISABELLA

SALAM SEJAHTERA SEMUANYA..

APAM ISABELLA
HARGA RM0.35 SEBIJI ( MEDIUM/NORMAL SIZE )

Sekali lagi aku siarkan entri mengenai apam isabellaku ini..apam yang sering diorder dan menjadi favorite customerku..apam ni bukan saja nampak cantik, gebu dan mekar tapi rasanya juga sedap..antara bahan yang aku bubuh dalam adunan apam ni adalah air ice-cream soda dan juga esen ros..so, memang wangi aroma ros la..

Selalu juga aku kena tanya macamana mau buat apam ni mekar ataupun ketawa besar macam ni kan..sebab ada sepupu dan teman buat resepi yang sama tapi tidak menjadi mekar macam yang aku buat ni..pada pendapat aku mungkin ketika proses membuat adunan apam ni..ianya tidak dipukul sehingga kembang ataupun ketika mengukus api terlalu kecil..menggunakan air ice-cream soda yang sudah tidak ada gas ataupun tidak menggunakan telur sejuk dari peti ais pun mungkin juga salah satu punca apam tidak mekar..




Untuk pertanyaan/order produk kuih-muih kami, terus saja hubungi email dan talian telefon kami yang tertera di atas. Tq..

No comments:

Post a Comment