KEK LAPIS KUKUS VELVET HAWFLAKES

Hai...assalamualaikum dan selamat sejahtera di ucapkan pada semua pengunjung blog sweet red cherry..First sekali, aku nak minta maaf kerana suda lama tidak update blog kesayangan aku ni..maaf la sebab masa aku yang agak terhad skang ni tidak mengizinkan aku aku berbuat demikian..

Syukur alhamdulillah kerana nampaknya rezeki semakin hari semakin bertambah..kerana bermula 29 Oktober yang lalu kami menerima tempahan kuih-muih setiap hari isnin hingga sabtu untuk kantin SFI ( sabah forest industries )..Kami memang berusaha untuk meningkatkan pasaran kuih muih kami..apapun, terima kasih kerana menempah dengan kami.            

KEK LAPIS KUKUS VELVET HAWFLAKES
Entri aku kali ni adalah kek lapis kukus velvet hawflakes..memang suka sangat buat kek ni..sedap tau rasa dia..masam manis..


Kek ni memang selalu suda aku buat..kalo ada yang ingin mencuba kek ni..sila la order dengan kami...Boleh email atau call ke nombor kami seperti yang tertera di atas ni..

No comments:

Post a Comment