KEK KUKUS SANDWICH LAPIS JEM

SALAM SEJAHTERA...



KEK KUKUS SANDWICH LAPIS JEM
Hai, kita bersua lagi..time2 begini la pulak mata aku ni buat hal..mengantuk pulak rasanya tapi aku lawan ja rasa ngantuk aku ni.Sekarang ni aku kurang sibuk jadi boleh la aku selalu update blog untuk siarkan kuih-muih yang telah aku buat..lagipun, masi banyak lagi gambar-gambar kuih yang belum sempat aku siarkan..

Entrinya adalah kek kukus sandwich lapis jem..lembut dan gebu kek ni..mengikut resepi asal kek ni warnanya putih saja tapi aku taruh color purple untuk nampak lagi menarik..selepas kek ni sejuk aku potong untuk bahagi 2 bahagian kemudian aku taruh jem bluberi sebagai intinya..boleh letak apa-apa ja jem mengikut kesukaan masing-masing.



Untuk tempahan, anda boleh email kami dan telefon untuk lebih lanjut..alamat email dan no.telefon ada tertera di atas. Tq.



No comments:

Post a Comment