ORDER KEK BIRTHDAY: KEK COKLAT LV

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ni aku ingin siarkan entri kek birthday pula..ditempah melalui kakak sepupu..Kak Yann bertanggungjawab menjadi orang tengah antara kami..

Customer request Kek coklat dengan lambang LV tapi tak mau edible image..maksudnya dia mau lambang LV deko sendiri..OMG, pada mulanya aku tolak sebab tak yakin boleh buat kerana aku bab deko lambang memang ke laut..last-last sepupu pujuk buat yang paling simple saja..demi tidak mengecewakan pelanggan aku setuju..

Dan inilah hasilnya..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

Inilah deko paling simple aku dapat buat sebab perah otak juga aku pikir nak deko macamana..google sana sini dan hasilnya macam ni..harap boleh di terima..

Sebarang kekurangan aku mohon maaf sebab kekurangan itu datang dari diri aku sendiri dan kelebihan itu datangnya dari Allah..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

KEK COKLAT LV
KEK SPAN COKLAT CREAM CHEESE FROSTING
FILLING: FILLING COKLAT
BERAT: 1KG
HARGA: M60

Okeylah sampai sini saja entri aku pada hari ni. Aku mau siapkan tempahan 3 biji kek birthday pula lepas ni..byee..

Order/pertanyaan: Hubungi 012-8244251 ( bbwana ) whatsApp @ Email: sweetred_cherry@yahoo.com

- Salam Maulidur rasul -





21 comments:

  1. ok tu. simple dan cantik deco nya :)

    ReplyDelete
  2. ok lah ni kak. Kalau kite tunjuk dekat akk kek yg kite buat tak jadi tu, mesti akk pun menangis haha

    ReplyDelete
  3. simple deco,sedap tu yg penting. smg terus murah rezeki wana, sue tumpang happy :)

    ReplyDelete
  4. Ok lah bb..mmg susah nk pk kan idea yea

    ReplyDelete
  5. ingatkan buat bentuk henbeg LV hehe

    ReplyDelete
  6. Simple pun tak pe.. Janji bile masuk perut, puas hati... 💜💜

    ReplyDelete
  7. wahh ni dah cantik dah kak wana! kalo ana yg buat msti comot2 hehe

    ReplyDelete
  8. wah..kek lv hehe..lepas ni bentuk chanel lak..

    zuerieybeautysecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. nice wpun ringkas ... yg ptg kek tu sedp .

    ReplyDelete
  10. okay la tu kak wana. nice ja tengok. ^_^

    ReplyDelete
  11. wow.. kek pun nak dijadikan LV ? hehehe

    ReplyDelete
  12. kek branded ni wana...hahahahha

    ReplyDelete
  13. akk bbwana ni selalu goda kite dengan kek dia tau...arituh sebab tergoda kan, kita buat kek coklat, kek carrot, kek apentah lagi...semua resepi amek dari blog akk lah...terima kasih banyak akk yer :D

    ReplyDelete
  14. Murah rezeki wana. Alhamdullilah

    ReplyDelete
  15. Ok dah ni. Kalau saya tak kisah dah rupanya, asalkan sedap...hehehe

    ReplyDelete
  16. perghhh. kek LV ha... mewahnya. hehehehe

    ReplyDelete