Terima poskad dari SITI AISYA..tq!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Pada hari rabu petang tu aku dapat sesuatu yang istimewa.paling best ianya datang dari jauh pula tu..

Masa anak buah aku, waie nak bagi..dia sempat sorok dibelakang badannya..suruh aku tutup mata dulu baru dia bagi 'hadiah'..Haha, nakal kan..sempat lagi mainkan 'ucu'nya ni..aku pun layankan saja..dan...

Tadaaaa...


Aku dapat poskad dari Jerman..sapa lagi kalau bukan cik adik manis Siti Aisya yang bagi..sangat teruja dapat poskad ni..terima kasih Aisya cayang..kak wana suka sangat tau dapat poskad ni..labiu bebeh!!! ;D


Poskad ni diberikan adalah sebagai penghargaan sebab aku selalu singgah baca dan komen di blog aisya..paling aku terharu sebab aisya rajin try resepi yang aku kongsikan di blog ni..sampaikan husband aisya tegur..aisya dah makin rajin masak sekarang..heheh, bagus la tu dik..husband pun makin tambah sayang kat aisya.. ^_^

Apapun, semoga persahabatan kita ni tetap terjalin..

Bagi yang belum mengenali Siti Aisya ni..pergilah terjah blog beliau di sini>>jindrisska.blogspot.com<< aisya ni mudah mesra dan periang..tapi sudah bersuami..jangan ada yang berani kacau daun ya..hehe..

Okey lah, sampai sini entri ni..jumpa lagi ya..byee

Sekian



34 comments:

  1. Wah, poskad tu. dari jauh plak tuu. Tahniah kak :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak wana :)
    Cantik gambar poskad tu ^^

    ReplyDelete
  3. X sabar juga tggu poskad hadiah GA smp kat tgn sue ^^

    ReplyDelete
  4. tahniah dear..cantik poskadnyer...

    ReplyDelete
  5. wahh memang nostalgic terima poskad cam ni sekrang kan.. ingat dulu dapat poskad dr german gak .. tapi kawan tu minah saleh la.. .. macam wana la jugak kawan alam maya.. tengok poskad ni teringat kat dia pulak... macam mana la die skarang dah lost contact..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah kan wani..best dapat poskad tambah lagi dari Luar negara..sayangnya pula dah lost contact macam tu wani..

      Delete
  6. Tahniah Kak Wana :) cantik view poskad tu :) hihi

    ReplyDelete
  7. wahhh sampai msia dengan selamat...alhamdulillah :D seronok kite, bila kak wana hepy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx banyak Aisya dah buat Kak wana hepi sangat ;)

      Delete
    2. xsabar nak tunggu poskad kak aisya jugakkk.. :D

      Delete
  8. tahniah kak wana! saya pun tengah tunggu poskad sampai ni. ehehe.tapi dari czech.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. Ilmu masakan yang Wana kongsikan telah dimanfaatkan oleh rakan blogger kita. Masak untuk suami pulak tu. Insyaallah pahala tu, Wana.

    ReplyDelete
  10. Tahniah wana.
    Jauh terbangnya poskad tu ;-)

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum!
    alalalah! kak wana kenapa inda buat kotak c'box! susah eh' mau becerita sama geng sabahan blogger ni >< #SalamSabtu ^^

    ReplyDelete
  12. Tahniah! Bestnya dapat poskad, dari jauh pula tu;)

    ReplyDelete
  13. Tahniah! Bestnya dapat poskad, dari jauh pula tu;)

    ReplyDelete
  14. Seronoknya dpt poskad all the way from Bingen :)

    ReplyDelete
  15. Tahniah kak wana... wah seronoknya dapat poskad... Sha teringin, tapi tak konsisten blogwalking... sedih... sobs...

    ReplyDelete
  16. . kak wana dapat. tahniahhh deh :D

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum.. saya baru jaln2 kt sini. selamat berkenalan. jemput dtg blog saya zinziemeewah =)

    ReplyDelete
  18. cantiknya poskad..itulah..best kan dapat kenal kawan blog nih

    ReplyDelete
  19. besnya kak wana dpt poskad dari german! dapat pahala lagi tu hehe

    ReplyDelete
  20. waaa...bestnye dapat poskad tuh..jauh dtg nyerr....hehehhe

    ReplyDelete
  21. syiooook tu datang dari jauh hehehe..

    ReplyDelete
  22. Salam, seronakkan dpt poskad dr luar negara... Singgah la http://mieya7882.blogspot.my cuci mata tgk koleksi poskad saya yg x seberapa...

    ReplyDelete