TERIMA KASIH...awanungu.blogspot.com

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hatiku bukan main gembira lagi apabila menerima parcel pada petang kelmarin..bila lihat nama pengirimnya aku sudah tau siapa..terima kasih banyak sahabatku pemilik blog awanungu.blogspot.com


Aku dapat hadiah dari awanungu sebab rajin komen di blog beliau..dan inilah dia dalam bungkusan tu..jeng jeng jeng..


3 item comel yang aku dapat..dari Shanghai pula tu..seronoknyaaa!!!! :D happy sangat-sangat..
Dapat fridge magnet dan keychain..comel kan panda tu..hihi..Dapat tambah koleksi..alhamdulillah..

Wana suka sangat!!! FM dah pun selamat melekat di peti sejuk..heheh..terima kasih banyak ya..moga murah rezeki awak dan persahaban kita kekal terjalin..^_^

Pada kawan-kawan semua, jom berkenalan dengan sahabatku, awanungu..ramai-ramai terjah blog beliau>>http://awanungu.blogspot.com<<


P/s: thanx pada kawan-kawan yang komen pukal di blog aku yang tak seberapa ni..anamizu, Jari manis, Cik Mimie, Deanna Morni..aku sangat-sangat menghargai kalian semua dan tak lupa pada rakan yang lain setia  singgah dan tinggalkan komen..insyallah kalian pasti kujejaki..

Sekian, wasalam.

23 comments:

  1. Cantiknya hadiah wana dpt. Tahniah wana^^

    ReplyDelete
  2. Assalam wana,
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    bestnya
    tahniah yer

    ReplyDelete
  3. Salam wana.. tahniah, mesti best dpt hadiah kan..")

    ReplyDelete
  4. seronoknyeee.. murah rezeki kak wana..

    ReplyDelete
  5. bestnyer.....tahniah wana....heheheh

    ReplyDelete
  6. Salam Wana. Hope wana suka dgn hadiah tak seberapa dari saya huhuhu. Maaf sebab lewat pos. terima kasih sebab menyokong blog saya n semoga persahabatan kita yg terjalin kekal berpanjangan.

    ReplyDelete
  7. Salam singgah pagi dik wana...wahh...tahniah dik...cantik2 hadiah tu...

    ReplyDelete
  8. Tahniah, Wana. Seronokkan dapat hadiah dr rakan2 blogger :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah Kak Wana:) Cik Miimie datang nak buat komen pukal lagi..hahaha :)

    ReplyDelete
  10. salam wana .. wahh dapat hadiah dari jauh pulak tuu.. apapun tahniah ...:))

    ReplyDelete
  11. Bestnyeee dpt byk hadiahh :)

    ReplyDelete
  12. wuaaaah sekali tiga ? peeerhh terbaiklah hakhak..
    tahniah Kak Wana..

    ReplyDelete
  13. Tahniah.. Syoknya dapat hadiah ;)

    ReplyDelete