Entri khas: Raikan cinta, Lia & En.J ( Part 1 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hai semuanya..Thanx banyak ya sebab tinggalkan komen di sini..insyaallah aku akan balas kunjungan kalian..

Hari ni aku mau buat entri khas buat BFF aku, Lia sempena hari bahagianya pada bulan September lepas..yang pastinya bulan september meninggalkan kenangan manis buat temanku ini..alhamdulillah kawan baik aku telah selamat diijabkabulkan dengan jejaka pilihan hatinya..

Untuk my BFF Lia, "selamat menempuh alam rumahtangga..semoga jodoh kalian kekal hingga ke jannah..amin."

Cantik berseri lia berbusana pengantin rona peach di hari pernikahannnya..

Rasa terharu dan tumpang gembira tengok rakan baik sudah bergelar isteri..tahniah my fren, Lia..aku rasa terkilan kerana tidak dapat menghadiri hari bahagia kawan baik aku ni atas sebab-sebab tertentu..huhu..


Lia & En.J selamat menjadi suami isteri..

Alhamdulillah, walau banyak ranjau yang terpaksa kalian tempuhi, akhirnya kalian sampai ke jinjang pernikahan..syukur la..


Ni gambar rombongan pihak lelaki bersiap sedia ke rumah pengantin perempuan..bukan main segak bergaya lagi En.J..


Kek dalam gambar tu adalah kek pemberian aku untuk Lia..aku buatkan Red velvet cake with cream cheese frosting..sebab aku tau lia peminat cheese cake macam aku juga..dulu masa dekat kolej, kami selalu dikatakan kembar..huu..kadang-kadang ada kawan-kawan yang silap orang..ada sangkakan aku lia dan lia tu aku..haha, kembar tapi tak sama..;-P

Okeylah, sampai sini saja entri aku pada malam ni..entri ni akan bersambung lagi untuk Part 2..

Terima kasih kerana membaca..

Wasalam

7 comments:

  1. nanti sy kawen nak request kek dari wana la.kih kih
    agak2 boleh sampai semenanjung tak? =P

    ReplyDelete
  2. nanti sy kawen nak request kek dari wana la.kih kih
    agak2 boleh sampai semenanjung tak? =P

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan singgah pagi Wana...semoga kedua mempelai bahagia hingga akhir hayat...

    ReplyDelete
  4. Selamat Pengantin Baru buat sahabat wana....best dia org sponsor RVC hihiii..peberet kak lina jg tu

    ReplyDelete
  5. Selamat pengantin baru..tgok org kawen rasa tak sabar nak kawen. eh? hahaha gedik

    ReplyDelete
  6. tqvm to my BFF jg sbb sudi bwt kn entri ni.rasa btl2 tharu..love u muah..muah..

    ReplyDelete
  7. Cantiknye tema baju die..Selamat Pengantin Baru :)

    ReplyDelete