Entri khas: Raikan cinta, Lia & En.J ( part 2 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Okey entri ni adalah sambungan entri khas raikan cinta part 1..my BFF, Lia..sudah masuk hampir sebulan menyandang gelaran isteri..pastinya seronok menempuh alam rumahtangga bersama pasangan yang dicintai sejak 10 tahun lebih yang lalu..aku ja yang lambat post entri ni..hihi, harap maaf ya kawan..banyak sangat yang perlu dibuat dan banyak lagi entri yang sedang dalam 'waiting list' disiarkan..heheh..


Sama cantik, sama padan pasangan pengantin mengenakan busana rona coklat tu..


Majlis resepi yang diadakan pada sebelah malam dikediaman pengantin perempuan di Lahad datu dihadiri oleh   sanak saudara, sahabat handai dan penduduk kampung dengar cerita BFFku ini yang mencecah 4 ribu orang..wow, ramai tu!!! dah macam artis tuuuu..Kelam kabut juga orang rumah menyediakan hidangan untuk jamuan tetamu yang datang..


Malam tu pasangan pengantin bertukar baju sebanyak 3 kali..apapun, semua busana yang dipakai memang cantik-antik..i love it!!! Huu..


Majlis potong kek turut diadakan pada malam  tu..cantik kek kaler biru sedondon dengan baju pengantin rona turqoise tu..aku minat dengan kaler ni..apapun, korang memang awesome!!


Aksi suap menyuap..pengantin lelaki suap bapa mertua..manakala pengantin perempuan menyuapkan kek kepada ibu tercinta..

Tengok la tu, nampak malu-malu pengantin baru ni menyuapkan kek..


Pengapit pengantin pun cilik-cilik..anak-anak sedara Lia..hihi..comel kan dorang..sporting ja jadi pengapit 'aunty rock' dorang tu..

 Okeylah, berakhir sudah entri khas raikan cinta sahabat baik aku Lia..aku harap ko happy selalu di samping insan yang disayangi..bahagia hendaknya hingga akhir hayat, amin.

Sekian, wasalam.

7 comments:

  1. wow.. ramainyer 4 ribu org.. selamat pengantin baru semoga kekal sehingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  2. wahhhh... meriahnya....

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #9. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/10/senarai-url-blog-9.html dan pemenang bertuah telah diumumkan di http://www.mialiana.com/2014/10/pemenang-bertuah-url-blog-9.html

    ReplyDelete
  3. Salam singgah petang dik Wana...memang ramai tu...mesti meriah majlis perkahwinan kawan Wana tu kan...

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat pengantin baru...

    ReplyDelete
  5. tengok orang kawen rasa nak kawen gak tapi takot !! bahahha..

    ReplyDelete
  6. barakallahhulakuma~ ^^ meriahnya~

    ReplyDelete