ORDER KEK BIRTHDAY: PRINCESS CAKE & KEK BOLA

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Salam jumaat semuanya..hari ni tiada aktiviti baking membaking..aku masih demam..tiada mood!!! Tapi ada yang buat aku tersenyum happy pagi tadi kerana tersenarai sebagai pemenang untuk segmen blog walking bersama Bazlia Amoza..tq dear!!!

Petang ni aku mau siarkan kek birthday yang ditempah pada minggu yang lepas..minggu lepas adalah minggu yang sibuk aku buat kek tempahan pelanggan. Kek yang diminta adalah Kek princess dan kek bola..kakak sepupu, kak yann menjadi orang tengah menempah kek ni..thanx kak yann sebab tolong promo bisnes adikmu ini..muahh..muahh..hihik..


Sebanyak 2 biji kek ditempah dengan bertemakan doll cake dan kek bola..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

PRINCESS CAKE
KEK SPAN COKLAT
FILLING: COKLAT FILLING
DEKO: CREAM CHEESE FROSTING
HARGA: RM85++


http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

Pandangan atas, belakang, depan dan sisi princess kek..

Aku rasa lega sangat sebab dapat hasilkan deko yang diinginkan oleh pelanggan aku..untuk dress direquest dengan tema biru..mula-mula mau kek macam dress frozen atau cinderella..tapi lepas berbincang..akhirnya setuju dengan deko yang aku cadangkan..syukur la...

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

Comel kan birthday girl..macam princess juga..cuma gambar birthday boy ja tiada..apapun, thanx kak yann sebab sudi share gambar sambutan birthday ni..

" Happy birthday to Nuramalina 9th & Md. Danish13th"

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

KEK BOLA
YAM CREAM CAKE
DEKO: FRESH CREAM + BUTTERCREAM
HIASAN: PATUNG & GULA-GULA COKLAT
HARGA: RM55++

Ini pula kek bola untuk birthday boy, Md.Danish yang ke-13 tahun..pada mulanya dorang request Jersey cake..kek berbentuk baju..tapi atas sebab yang tertentu aku tidak dapat membuatnya..last sekali dorang minta buat kek bola dan aku cuba hasilkan yang terbaik buat pelanggan aku..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

Paling buat aku happy bila dapat 'feedback' dari pelanggan yang mengatakan kek aku sedap sangat..dorang makan sampai habis licin..insyallah mau order dengan aku lagi krismas nanti..yeaayyy!! sukanya aku..

Okey la ya, sampai sini saja dulu entri aku pada hari ni..sampai jumpa lagi semua..

TEMPAHAN/ PERTANYAAN, HUBUNGI: 012-8244251 ( BBWANA ). CALL/SMS/WHATSAPP.
EMAIL: sweetred_cherry@yahoo.com. Tq

-wasalam-

7 comments:

  1. salam singgah.. wahh cantik2 kek semakin perfect ..suka tengok... semoga murah rezeki selalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah terima kasih dear..practice makes perfect kan wani..amin..

      Delete
  2. Cantiknya kek yang dik Wana buat...

    ReplyDelete
  3. kalau duk dekat sudah lama ku order!

    ReplyDelete
  4. singgah. waaa comelnya. sayang pulak nak makan

    ReplyDelete
  5. Kuat betul penangan Frozen ye...semua gadis cilik nak jadi Elsa :)

    ReplyDelete