OCT 10 DAYS CHALLENGE ( DAY 3 ):10 FAVORITE YOUTUBE CHANNEL

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Task hari ke-3..Fav. YouTube channel..


1. Cake boss

Aku minat gila dengan rancangan ni..aku tengok dari musim 1-6..suka tengok pelbagai jenis kek yang cantik dan unik dalam bentuk saiz yang besar-besar!!..idola aku, Buddy Valastro..kalau diberi peluang aku nak belajar buat dan deko kek dengan beliau..hahah, angan-angan..

2. Next great baker


Ni pun aku suka tengok..pencarian 'baker' yang terhebat di sini yang dikendalikan oleh Buddy Valastro & family

3. Take home chef

Haa, tengok chef Curtis Stone yang handsome ni..heheh..tapi sebenarnya rancangan ni menarik sebab chef ni akan cari 'seseorang' di pasaraya dan pilih bahan dan masak di rumah orang tu..best!!
 
4. Ala chef with Farah Quinn


Ni sorang chef indonesia yang aku suka tengok..pasal apa, semua masakannya boleh kita buat sendiri di rumah..senang dan simple.

5.Bake with anna olsan


Suka tengok!! terinspirasi untuk membuat kek yang selalu jumpa di mana-mana kedai kek..
 
6. Bukan empat mata

Rancangan 'talk show' indonesia yang aku layan dan seronok tengok. dikendalikan oleh hos Tukul Arwana, walaupun banyak yang suka menrendahkan rupa paras beliau tapi dia bijak berkomunikasi dengan penonton dan berjaya jadi hos fenomena..paling suka tengok sebab banyak artis jemputan..

7. Putih abu-abu


Sinetron indonesia yang aku layan tengok di youtube bila aku terlepas episodenya di channel pelangi..heheh..cerita cinta remaja+komedi..asikkkk!!! ;p

8. Tutorial rainbow loom

Memandangkan aku tengah minat membuat 'loom band' ni, maka banyaklah tutorial yang aku tengok..

9. Lagu FROZEN

Ini adalah kerana keminatan anak-anak buahku, selalu kalau buat dorang duduk diam buka youtube tengok ni..heheh..

9. Baby TV

Haa ni pun sama, aku pasang untuk waie & putri bila nak dorang duduk diam-diam..kartun yang berbentuk education..bagus untuk tontonan anak-anak kecil.

Sekian cabaran hari ke,3 akan datang tentang 10 Fav. Artist..tunggu ya!!!

Jemput baca:
Oct 10 days challenge ( day 1 ) : 10 mom's best dishes
Oct 10 days challenge ( day 1 ) : 10 fav.phone application

Jumpa di lain entri..daaaaa

9 comments:

  1. selamat menyudahkan cabaran kawan..heheh..

    ReplyDelete
  2. Banyak pasal bakering, sesuai dengan BB. No 9, serupa ngan saya. Anak wat hal, bukak frozen senyap la. Sekali dgn saya la tengoknya.

    ReplyDelete
  3. hok alohhh acane nii. kite rase nak join je ni, haha

    ReplyDelete
  4. wah, banyak bakering la.... ummi saya pun layan gak pasal kek and masakan ni... sebab tu kat rumah, oven tak pernah sejuk. haha

    ReplyDelete
  5. Padan dengan blog wana....banyak minat tentang masakkan...semua berjaya meneruskan cabaran ya wana....

    ReplyDelete
  6. Padan dengan blog wana....banyak minat tentang masakkan...semua berjaya meneruskan cabaran ya wana....

    ReplyDelete
  7. banyak masak masak.. same taste kite hihihi.. sebab cecita nak jadi chef terpaksa dilupakan maka tengok org masak ajelah

    ReplyDelete
  8. hahaha, semuanyaa masakan. T_T aina minat juga. tapi belum rezeki lagii. :)

    ReplyDelete