Hadiah menang GA CIKNA dah sampai!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Yeah..hadiah dari Cikna sudah selamat sampai ke tanganku petang tadi..Terima kasih banyak ya cikna..lain kali buat la Ga lagi ya..heheh..

Ni hadiahnya..

Shiseido mask dan bookmark!! 

Pada mulanya aku menang sticker tapi atas sebab tertentu hadiah terpaksa ditukar..cikna email tentang masalah tu dan minta maaf..aku tak kisah pun..aku mana-mana pun ok..^_^…tq cikna

Boleh pakai mask lepas ni..heheh..dan bookmark tu sangat berguna pada aku masa baca novel..^_^
Jom terjah blog CIKNA..
Http://cikna136.blogspot.com



Sekian, wasalam.

19 comments:

  1. tahniah kak. bestnya dapat shiseido mask...

    ReplyDelete
  2. bestlaa masuk GA dapat hadiah hihi.. tahniah tahniah..

    ReplyDelete
  3. wahh tahniahh, bestnya dapat masak. hehehe.

    ReplyDelete
  4. Salam singgah pagi dik Wana...wahh....tahniah yer memang GA...

    ReplyDelete
  5. Tahniah ya Wana.... menang GA.

    ReplyDelete
  6. Tahniah wana.
    Tak kesahlah mana2 hadiah kan asal friendship terjalin - itu yang utama.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...tahniah yer...^_^

    ReplyDelete
  8. congrats!!!! bestnya.., jeles saya >.<

    ReplyDelete
  9. wah besnya dapat hadiah... tahniah wana..

    ReplyDelete
  10. tahniah dear!
    bestnya mask tu.
    penat baking boleh tepek mask tu

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah smpi jgk akhirnye... sesape yg b'minat dgn naturgo contact cikna k 1pcs RM1 klu sekotak RM25 je..>_<

    ReplyDelete
  12. tahniah. saya pun kalo baca buku xde bookmark tanda je guna kertas pape sebab xde bookmark. hehehe

    ReplyDelete