TEMPAHAN KELUPIS & KUAH KACANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hai semuanya..

Maaf ya aku belum sempat untuk blogwalking semua blog kawan-kawan..aku masih kurang sihat lagipun line internet macam siput..tambah sakit kepala aku depan laptop..insyaallah aku terjah blog korang nanti ya..doakan aku cepat sembuh..

Okeylah, malam ni aku siarkan entri mengenai Tempahan kelupis & kuah kacang dari Ms.Neta..sebanyak 200 biji kelupis dan kuah kacang ditempah..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

KELUPIS ( KOSONG )
RM 0.40, SEBIJI
MINIMUM ORDER 100 BIJI
* BOLEH ORDER KUAH KACANG JUGA

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

Terima kasih pada Ms.Neta kerana menempah dengan kami..harapnya berpuas hati la hendaknya ya..

Order?? Hubungi 012-8244251(Bbwana). call/sms/whatsapp.Tq

6 comments:

  1. asaalam bb, kelupis fav akak ni tapi malas nak buat,, kalau dpt tempah alangkah best nya bb syg jauh sngt

    ReplyDelete
  2. Mesti sedap kali kelupis ko ni kan...sebab tu orang selalu tempah.... :D

    ReplyDelete
  3. mcmna kuih ni.. sy pernah makan ka x ni ah.. huhu..

    ReplyDelete
  4. salam singgah pagi dik Wana...sedapnya..semoga bisnis Wana bertambah maju ya...

    ReplyDelete
  5. camne rasa nk rupe kelupis kalu dh di bukak kulitnyer? cer tayang sikit... al maklum kt semenanjung mana nk jumpa nih

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh ye akak~ ^^

    ReplyDelete