OCT 10 DAYS CHALLENGE ( DAY 2 ): 10 FAVORITE PHONE APPLICATION

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Cabaran ke-2 hari ni, 10 Favorite phone application....

Jom tengok aplikasi apa yang aku rajin sangat buka..

1. WhatsApp


Aku memang selalu gunakan aplikasi ni..penting buat aku untuk berhubung dengan keluarga, kawan dan pelanggan..senang dorang nak tempah produk sweet red cherry..Senang juga aku nak hantar gambar-gambar produk..

2. Google


Aku gunakan untuk mencari apa saja maklumat yang aku inginkan. Selalu update blog dari sini..senang

3. Yahoo


Check email aku di sini..

4. Photo grid


Sangat berguna untuk aku edit gambar-gambar bisnes..

5. Blogger


Download ja aplikasi ni tapi tak pernah post entri melalui entri ni..

6. Google+


Kadang-kadang melalui google+ aku check entri terbaru kawan-kawan..boleh komen dari sini dan 'add' kawan baru..

7. Youtube


Kalau tengah boring, kadang-kadang tu aku layan youtube..

8. Edisi blog


Aplikasi ni aku baru ja download..bagus dan membantu mempromosikan blog dan menaikkan trafik blog..korang download la juga ya..
 
9. Angry bird stella


Haa, ni game yang aku layan bila aku bosan atau sebelum tidur..best!!!

10. Zedge
Zedge..selalu aku ambik wallpaper yang comel-comel dari sini dan ambik ringtone pendek dari sini..

Okey la..selesai sudah cabaran ke-2..tunggu untuk cabaran seterusnya nanti ya..10 fav.youtube channel

Jemput baca:
Oct.10 days challenge ( day 1 ): 10 mom's favourite dishes


Sekian, wasalam.





11 comments:

  1. singgah dari segmen review blog Rrsya Eyrdina :)

    http://blogparihh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wana dah masuk hari ke -2 dah,..akak esok baru nak mula. Selamat menyudahkan challenge ye :)

    ReplyDelete
  3. wow, edisi blog dengan zedge tu macam best je. heeee.. nanti nak try juga lah!

    ReplyDelete
  4. yang dari atas tu kebanyakkan memang feveret sha :)

    ReplyDelete
  5. Semua favourite Cik Mimie kecuali 4,9,10 hehehe.. :)

    ReplyDelete
  6. Yesss...watsap penting sekarang ni. Macam best je games angry bird tu, comel warna pink.

    ReplyDelete
  7. Akak belum ada instal lagi whatsapp...hehe...

    ReplyDelete
  8. IOS takleh download edisi blog T.T so guna blogger nye app sajalah.

    ReplyDelete
  9. Alooo akak, nape x de yang sama. hahaha. T_T

    ReplyDelete
  10. edisi blog? boleh try cari XD

    ReplyDelete