CABARAN NOVEMBER #1: 11 BUAH BELOG YANG SELALU DISINGGAHI

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Okey la, cabaran kali ni tentang blog yang aku singgah..

Sebenarnya semua blog kawan-kawan pun aku suka singgah tapi dalam cabaran ni nak sikit ja..jadi, mana yang tidak tersenarai tu jangan ambik hati ya..apapun, korang memang terbaeekkk dan sporting!!!


Senarai nombor 1-5 tu adalah blog otai-otai dalam bidang masakan/kek..selalu singgah blog-blog ni untuk tengok resepi/masakan/kek..sila la terjah juga.. : )

Mereka ni lebih kepada blog personal, ada perkongsian tutorial, novel dan ada juga resepi. Korang pun boleh terjah blog mereka-mereka ni semua..banyak perkongsian menarik!!!

Jemput baca:

Sekian,wasalam.

28 comments:

  1. wahhh baru tahu ade banyak blog otai2 dalam bidang masak ni....nak terjah lah...tengkiu akak share ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh..sma2 jga..sila la terjah ya.. ^_^

      Delete
  2. selalu jugak masuk blog mamafar & amyweird.... memang more to personal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu tunsha..best jga baca entri2 dorang kan..

      Delete
  3. mardiah diana mcm tak kenal, haha kena kenal ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okey pasni nur as boleh terjah blog beliau dan kenal2..hihi

      Delete
  4. Memang bb lah pengomen utama blog cheq da...tq byk2 bb..god luck

    ReplyDelete
  5. Huh....tetiba rasa nak sorok muka bawah bantal... errrr rasa belum otai lagi wana... masih byk yg perlu dipelajari. Apapun tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...x pyh sorok muka bawah bantal..x pasal2 lemas pula kang..:p

      Delete
  6. Eh, no. 7 tu cam kenal hehehe thanks so much, Wana. Sudi + rajin datang jenguk blog akak :)

    ReplyDelete
  7. uiksssss.blog kita adaa. heehe. taching saat. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak mmg selalu singgah blog adik akak yg comel ni..hihi..

      Delete
  8. wah nt nak singgah la blog2 otai msakan tuu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okey nnti naddya sggah ya.byk resepi best2 tu.. :)

      Delete
  9. eh, blog saya ada lah. haha. mekasih kak :D

    aik, memang ada 10 je ke? ke saya yang x perasan dekat mana2 -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya harus ada la..
      Haha betul la kan Amy ni mmg prihatin..akak x perasan pun ada 10 blog ja..isk isk isk ^_^

      Delete
    2. ha, jangan lupa tambah lagi satu kak XP

      Delete
  10. Otai2 masakan.
    Memang wajib tgk kalau nak.cari resepi ni.

    ReplyDelete
  11. Tak sangka blog akak pun ada dalam senarai ni...terima kasih dik wana...hehe....

    ReplyDelete
  12. Alor, x tersenarai...hehehee :) Kena terjah Otai2 tu :)

    ReplyDelete
  13. Ahaksss, termasuk jugak blog picisan saya ni.
    Tq Wana, suka kawan dengan Wana..(bodek ni, kut dapat slice kek)

    ReplyDelete
  14. Sllu jugak trjah linapg tu kak wana... dgn azlita masam manis... suke tgk

    ReplyDelete