CABARAN NOVEMBER#1: 11 NAMA YANG DISUKAI

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

 

Hari ke-3 cabaran..okey la, hari ni aku ingin kongsikan dengan kawan-kawan antara nama yang aku suka..

1. Siti Salwana - my name..mama cakap nama ni diberikan oleh seorang ustaz, teman  my parents

2. Safiyya
3. Qaisara
4.Humairah
5. Maisarah
6. Adelea

7. Harith Rizky - aku diberi penghormatan untuk memberikan nama anak my BFF, harith maknanya = kuat,berusaha, rizky = rezeki

8.Zahwan
9. Khalish
10. Rayyan
11. Imani

Okey dah siap..ni la antara nama yang aku suka..okey la, jumpa di lain entri pula ya..bye..

Jemput baca:
11 tempat yang ingin dilawati di Malaysia
11 tempat yang ingin dilawati di dunia

Sekian.

20 comments:

  1. Nama aina akak minat tak. Haahahaha. (*^ワ^*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alolo..akak minat dengan nama aina sebab orangnya baik, pintar dan suka tolong orang..hehe..

      Delete
  2. Maisarah..nampak nama tu teringat kat anak murid yang chubby2 n cengeng masa kerja tadika dulu...
    hahaha budak tu manja sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh..Haha..mesti dia comel sangat kan..^_^

      Delete
  3. Cantik2 nama tu
    Nama wana pun cantik

    ReplyDelete
  4. Teringat kat blogger CT humairah :)
    Qaisara tu nama glamor asik saya.
    Adelea nama anak buah.

    ReplyDelete
  5. Akak dari dulu suka nama Khalish!
    Oh, Rayyan pun suka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la Kak..cantik nama tu kan..meaning pun bagus

      Delete
  6. Replies
    1. Sue nak tau maknanya..hihi..ok yang wana tau salwa bermaksud penghibur, madu lebah..na tu sambungan bagi sedap ja kot..huhu

      Delete
  7. Cik Mimie suka nama Raykal..Haikal..pompuan pulak Zulaikha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raykal@ haikal pun sdap nama tu kan cik mimie..zulaikha tu manis dan ayu..^_^

      Delete
  8. Ayu pon suke name rayyan...
    mmg niat dah boh name rayyan..
    tp sbb ade sepupu en asben ade rayyan
    so kuburkan hasrat tu.
    Hehehehh

    ReplyDelete
  9. macam sedap je nama Khalish tu... hehehe.. mcam nak simpan je untuk future. boleh tak? XP

    ReplyDelete
  10. nama kawan saya pun ada Salwana. hehe.. memang sedap bunyi dia. ^^

    ReplyDelete
  11. Sedapnya nama-nama. Rizky nama anak buah saya.

    ReplyDelete