CABARAN NOVEMBER #2: GAMBAR PEMIMPIN YANG DIKAGUMI

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


#3. Gambar pemimpin yang dikagumi

Tun Dr.Mahathir Mohammad ( Bapa pemodenan )



Tunku Abdul Rahman ( Bapa kemerdekaan )


Banyak perubahan besar yang telah kita kecapi pada hari ini..hargai la apa yang kita miliki..

Jemput baca:

Sekian, wasalam.

16 comments:

  1. Kagum dgn tun dr mahathir...putrajaya tu hasil idea tun.mmg sgt maju dan cantik kwsn tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya putrajaya memang cantik kan sue..wana dah 2x sampai sana..paling last pegi bulan mac lalu..:)

      Delete
  2. kalau saya pulak, pemimpin yang dikagumi ialah ibubapa saya. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..of coz la kan cik fafa..mereka la yang banyak memimpin dalam hidup kita ni..

      Delete
  3. Kagum dengan 2 pemimpin di atas.
    Moga Allah panjangkan umur Dr. Mahathir.

    ReplyDelete
  4. betul, penting pemimpin ni, bnyak bawak perubahan pada negara... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan aisya..mereka ni banyak memberi sumbangan yang besar pada ada yang kita ada pada hari ini..bersyukur sangat.

      Delete
  5. betul3! KAlau mereka takde mungkin kita tak dapat apa yg kita ada skrg ni :)

    ReplyDelete
  6. saya pun suka Tun Mahathir. beliau banyak bagi jasa dekat Malaysia. tapi semua pun okay... yang dulu2 la.. erk. hee

    ReplyDelete
  7. Sama macam saya jugak kagum dengan pemerintahan dan pentadbiran dari tok det ni.

    ReplyDelete
  8. Ohh ramai rupenye mangagumi tun mahathir..
    sememangnye pemimpin berwibawa!

    ReplyDelete