CABARAN NOVEMBER #2: GAMBAR SAHABAT BAIK/BESTIE

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Gambar BFF/bestie ku..


Ini la bestie/BFF aku..kami banyak kongsi pengalaman susah senang dari zaman kolej, tinggal menyewa sama-sama, aku ikut balik kampungnya di Lahad datu dan dia ikut aku balik kampungku di Sipitang, Dia lah Lia..

Masih lagi berhubung sampai sekarang dan kekadang tu kami outing sama-sama..kepala dia gila macam aku juga dan kami sering dikatakan kembar time zaman kolej..ada yang kata wajah kami seiras..ye ke? Hihi..


Jemput baca:

Sekian, wasalam.

24 comments:

  1. Betul2 :) Ada iras muka Kak Wana dgn bestie Kak Wana tu :) cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ke seiras mimie? hihi..apapun, tq.dulu zaman kolej kami selalu kenakan orang..selalu kalau kena tanya kembar, kitorang cakap ya..kadang2 ada yang tersilap dan pikir kak wana tu kawan akak dan kawan akak tu dipikir kak wana..haha..

      Delete
  2. Cantik bestie Wana, macam Wana juga iras2nya, semoga persahabatan kalian berdua bekekalan hingga syurga...amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye ke?heheh..ok utk dlm blog ni, dah 2 org dah ckp seiras ni..tq2..:) amin

      Delete
  3. hehehe. bestnya, dah lah kepala gila-gila sama-sama. pastu wajah ada iras2 pula tu >.< dua2 lawa.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg best kan Amy bila ada geng yg otak gila sama..ok,Amy org ke3 ckp seiras.hehehe..tq..kdg2 tanpa kmi sedari hp dan kaler atau beg yg kmi nak beli sama..pada hal x jnji pun nak beli sama2..Haha..lucu pun ada :D

      Delete
    2. hehehe.. saya dengan bestie pun macam tu juga!!! haritu main2 selfie, pastu terperasan, eh, kau hp apa. aku pakai arc s. eh samala kita.... macam tau2 je... hahahaha

      soulmate gitu :P

      Delete
  4. Replies
    1. Hihi..agaknya betul la wajah kami seiras kan cheq da..

      Delete
  5. laaa ingt gamba kak wana td.. ada iras2 la.. comel ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..tu gambar kembar akak ;)..tq nanad

      Delete
  6. Replies
    1. hihi..tq cik balqis..seronok juga bila ada wajah hampir sama ni kan..maknanya akak dah jumpa 1 dari kembar 7 akak di dunia ni..hihi

      Delete
  7. Memang ada iraslah muka Wana dgn Lia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kalau dah ramai yang cakap macam tu betul la tu kan kak muka kami seiras:)

      Delete
  8. Muda sama la. Sama cantik plak tu. Boleh tersalah orang ni. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestie wana tu tua 2 tahun dari wana..hehe..apapun, tq mama..boleh kenakan orang ni kalau dah wajah sama..hihi

      Delete
  9. tu la, nampak muka nak sama. hehe

    ReplyDelete
  10. Selalu g mana2 sama tu yg jadi nampak sama :)

    ReplyDelete
  11. Heee cantekk bff kak wana.. tp mmg ade iras pon kak wana...dua2 same cantekk

    ReplyDelete
  12. Same sikit.. Sebab due2 muka bujur :)
    Cantek lah kawan kak wana. Mintak no tepon, haha gurau2

    ReplyDelete