Tarikh pengumuman pemenang Simple Giveaway by Bbwana Adienia!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..



Perhatian!!!

Pada semua peserta Simple Giveaway by Bbwana Adienia..

Tarikh pengumuman pemenang adalah pada 17/11/2014 ( ahad ). Akan diumumkan pada bila-bila masa. Insyaallah jika tiada aral melintang..

Pada semua peserta, sila alert ya!

Aku dengan baik hatinya menambah satu lagi hadiah tambahan atas penyertaan yang telah melebihi 80 peserta..fuh, tarik nafas juga ni sebenarnya..huhu..terharu dengan sokongan semua..terima kasih banyak..ini dia hadiahnya..jeng jeng jeng..

Hadiah tambahan:

Owl handphone pouch

Maknanya ada 8 hadiah untuk diberikan pada pemenang cabutan bertuah..

p/s: maaf hadiah tidak seberapa..

Kawan-kawan yang belum join masih sempat lagi untuk join tau..klik Simple giveaway by Bbwana Adienia untuk join.

End:16/11/2014

Wasalam.

21 comments:

  1. wah.. comelnyaa Owl handphone pouch :)

    ReplyDelete
  2. Jeng, jeng, jeng...tak sabar nak tahu keputusan ni =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wana pun ikut berdebar juga ni mama..hihi

      Delete
  3. Yeay..x sabar menanti keputusan. Harap ada rezeki sue :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Hehe..tggal brapa hari lagi nak umum :)

      Delete
  5. kak Wana!!! dah lama x singgah sini. sorry! ada masalah sikit...

    bestnya hadiah! comellah kak ^^, harap2 ada rezeki la. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's ok la dik..hehe..moga ada rezeki ya.. :)

      Delete
  6. Comelnya pouch tu.. hope ade rezeki kat GA ni..hehehe :)

    ReplyDelete
  7. ya Allah nasib baik sempat lagi nak join...dah join! fuhh semoga dpt menang... :D

    ReplyDelete
  8. Comelnya dik wana...siapalah yang bertuah itu....

    ReplyDelete