CABARAN NOVEMBER #2: GAMBAR SALAH SATU AKAUN SOSIAL YANG DIMILIKI

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Cabaran dah masuk hari ke-9..

Ini lah salah satu akaun sosial yang paling sering aku gunakan..memang penting sangat la untuk aku..

 

Urusan bisnes/tempahan aku gunakan ni..senang customer nak hubungi aku..

Sekian, wasalam.

23 comments:

  1. Salam singgah sini dik wana...akak belum ada lagi whatsapp ni...hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak diana..nanti akak buat wasap dan kita boleh wasap kan :)

      Delete
  2. Nti berwhataspp dengan cheq da plak bb

    ReplyDelete
    Replies
    1. okey bleh..best juga..nanti cheq da wasap wana ya..ambik ja no.hp wana di atas tu..memang aktif wasap..:)

      Delete
  3. Replies
    1. nanti buat la akaun wasap..boleh kita wasap2 :)

      Delete
  4. Sama la kita. Wassap ni penting nk biz dan fmly chat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu sue..penting sangat utk biz.family dan kawan

      Delete
  5. sama... sha pun ada whatsapp !! boleh laa kita whatsapp3 nanti... heee ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok..nanti sha wasap kak wana ya..ambik no hp akak di header tu..

      Delete
  6. Replies
    1. jom cik mimie..kita wasap jom..terus hntr ke no.hp akak di header tu ya

      Delete
  7. Senang kan guna wassap.
    Saya baru tau guna dalam tawun ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu dr.semua jd mudah dgn aplikasi ni.. ;)

      Delete
  8. Betul3x... menjimatkan RM... hik3x...

    ReplyDelete
  9. whatsapp.. nt bole la berwhatsapp kite.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh sja nanad..wasap kak wana di no hp yang ada diheader tu ja :)

      Delete
  10. Betul tu, saya pun kerja semua arahan dalam wasap jer...

    ReplyDelete
  11. Ayu pon whatapps plg pnting dlm fon nie... yg laen kureng sikit

    ReplyDelete
  12. Nak whastapp dengan kak wana~ hihihi

    ReplyDelete