ORDER, KELUPIS...

Hai, assalamualaikum dan salam sejahtera semua..



Untuk hari ni aku post order2 yang telah kami terima dr customer baru2 nie..kami menerima tempahan untuk membuat kelupis dari 3 orang customer yang berlainan dlm jumlah yang agak banyak jugak..kebetulan pulak semua order2 tersebut perlu dihantar pada hari yang sama iaitu sabtu (08/09/20212)..dan kebetulannya lagi, kelupis tersebut adalah untuk hidangan open house mereka..hehe,tulah namanya kebetulan kan...

Kelupis ni sesuai untuk hidangan dalam apa jua acara atau pun majlis..x kira la samada siang atau malam..
Kami ingin mengucapkan pada customer yang telah order kelupis dr kami..makasih bebanyak pada abang sepupu ( abg.din ), shamsul dan pn. safiah..next time bleh order dgn kami lagi..hehe..

KELUPIS INTI SAMBAL UDANG
ORDERED FROM ABG.DIN, RM50 ( 150 PCS )
KELUPIS INTI SAMBAL UDANG
ORDERED FROM SHAMSUL, RM20 ( 60 BIJI )

KELUPIS KOSONG
ORDERED FROM PN. SAFIAH YUSOF, RM 70 ( 210 BIJI )


Kalo kelupis tanpa inti ni iaitu kelupis kosong, biasanya sesuai di makan bersama kari ayam, rendang atau pun cicah dgn kuah kacang..sedap..tapi ada lagi 1 cara lain makan kelupis ni..dulu2 aku selalu buat..makan kelupis dgn ikan masin...uiii, nyaman bah..sampai nda lari dari meja makan..hehehe..


SEBARANG PERTANYAAN MAHU PUN TEMPAHAN BOLEH DI BUAT MENERUSI EMAIL ATAU TELEFON TERUS KAMI KE NOMBOR SEPERTI YANG TERTERA DI ATAS..TERIMA KASIH..

No comments:

Post a Comment